top of page

ЗДРАВ ДУХ



"Това е превъзходна настройка за принципна сила и здраве. Използва се в програмите за пречистване на коло-на, черния дроб и бъбреците.

Нов здрав новороден живот се излива в мен и аз се изпълвам с нов-нов здрав новороден живот. Изключително силен новороден живот се излива в главата ми. Изключително силна млада душа се ражда в мен. Изключително силен здрав дух се ражда в мен. Извънредно изключително силен здрав дух се ражда в мен. Непобедимо здрав дух се ражда в мен. Опитвам се да го разбера възможно най-пълно. Непобедимо здрав дух се ражда в мен. Здравият дух ражда здрави-здрави мисли. Здравият дул: ражда здрави-здрави мисли. Изключително силен животворен новороден живот се излива в главата ми. Изключително силна млада душа се ражда в мен. Непобедимо здрав дух се ражда в мен. Здравият дух създава живот: здравият дух ражда здра- ви-здрави-бодри мисли. Здравият дух ражда здрави-здрави-бодри мисли. Здравият дух ражда нови-обновени-здрави-бодри- щастливи мисли. Изключително силен животворен новороден живот се излива в главата ми. Изключително силна новородена млада невинна душа се

ражда в мен. Здрава-здрава-бодра-невинна душа се ражда в мен. Бодра-щастлива млада душа се ражда в мен.


ПРИЛОЖЕНИЕ: ДВЕ НАСТРОЙКИ

Новородената душа създава млада здрава силна глава. Младата душа ражда здрава-силна глава. Непобедимата здрава млада душа ражда силна-здрава глава, ражда нови-здрави-щастливи мисли, нови млади- младежки мисли, нови млади-младежки мисли. Цялата душа е изпълнена с ярки здрави-бодри мисли. Цялата душа е изпълнена с ярки здрави-щастливи мисли. Изключително силната младежка душа изпълва главата ми с колосална жизнена енергия. Огромна колосална жизнена енергия се излива във всички мозъчни механизми. Огромна колосална жизнена сила се излива във всички мозъчни механизми. Огромна колосална жизнена сила се излива във всички мозъчни механизми. Всички мозъчни механизми се раждат здрави и силни. Младата душа създава здрави мозъчни механизми. Здравият дух ражда здрави-здрави мозъчни механизми. Здравият дух ражда силни-здрави нерви. Здравият дух ражда здрава-силна нервна система. Здравият дух ражда здрава-силна енергична нервна система. Колосална сила на духа се ражда в мен. Колосална сила на духа се ражда в мен. Непобедим здрав дух се ражда в мен. Здравият дух ражда здраво-силно тяло. Здравият дух ражда здрава-силна издръжлива глава. Изключително силна млада душа се ражда в мен. Непобедима силна млада душа се ражда в мен. Игрива-бодра млада душа се ражда в мен. Игрива новородена млада щастлива душа се ражда

в мен.

Ражда се тотално доминиране на духа над тялото. Здравият дух ражда силна здрава глава. Здравият дух ражда здрави-бодри-щастливи мисли. Здравият дух ражда бодри-бодри-здрави-щастливи мисли. Необятен, колосален животворен новороден живот изпълва главата ми. Колосална енергия на живота изпълва главата ми. Главата ми е изпълнена с колосална и непотушима енергия на младостта. Здравият дух ражда млади здрави щастливи мисли. Здрава, млада, игрива душа се ражда в мен. Бодра-щастлива игрива душа се ражда в мен. Новородена-младежка невинна душа се ражда в мен. Новородена-младежка непотушима здрава душа се ражда в мен. Непотушим здрав дух се ражда в мен. Здравият дух ражда здрава-силна глава. Изключително силна лглада душа ражда енергични-силни мозъчни механизми, ражда енергични-силни мозъчни механизми, ражда енергичен-силен здрав мозък и гръбначен стълб. Здравата млада душа ражда здрава силна-енергична нервна система, ражда здрава-силна глава. Моята глава е изпълнена с колосална непотушима енергия на младостта. Ражда се енергична-силна глава. Ражда се енергична-силна глава. Невероятно силен животворен новороден живот изпълва главата ми. Новородена млада смела-силна-волева-дръзка душа се ражда в мен.

Силна-волева-дръзка душа се ражда в мен. Раждам се дързък, твърд, самоуверен човек. Раждам се дързък, твърд, самоуверен човек. Аз съм смел и мога да направя всичко. Мога да контролирам мислите и чувствата си. Знам със сигурност, че мога да контролирам мислите си, мога да контролирам чувствата си. Ражда се тотално доминиране на духа над мислите. Ражда се тотално доминиране на духа над чувствата. Невероятно силна млада душа се ражда в мен. Непобедима здрава млада душа се ражда в мен. Бодра-игрива-бодра-игрива млада душа се ражда в мен. Новородена младежка невинна бодра-щастлива-игрива душа се ражда в мен. Весела искра блести в очите ми; на лицето ми има слънчева, жива, пролетна усмивка. Младежката душа ражда младо хубаво и невинно лице. Младата душа ражда младо хубаво невинно лице. Младата душа ражда млади, невинни, красиви очи, волеви и интелигентни очи. Невероятна сила на духа блести в очите ми. Ражда се тотално доминиране на духа над мислите. Имам тотален контрол над мислите и чувствата си. Имам тотален контрол над състоянието си. Аз съм човек със силна воля, всепобеждаваща силна воля. Силна воля блести в очите ми, невероятна сила на духа блести в очите ми и всички хора, които познавам, си дават сметка за силата в мен. Волева и смела душа се ражда в мен. В мен има смела-дръзка душа. Раждам се смел, самоуверен човек.

Смея да направя всичко и мога да направя всичко. Ражда се тотално доминиране на духа над тялото, тотално доминиране на духа над мислите.

Здравият дух ражда здраво силно, енергично тяло. Здравият дух ражда силно, здраво, херкулесово тяло. Изпълнен съм с могъща, здрава херкулесова сила. Невероятно силната млада душа ме превръща в новороден млад човек, изпълнен с огромна сила. Херкулесова сила се ражда в мен в този момент. Самоувереност се ражда в душата ми. Херкулесова сила се ражда в мен. Огромен животворен новороден живот се излива в главата ми. Непобедим здрав дух се ражда в мен. Здравият дух създава живот: здравият дух ражда мла- ди-младежки бодри мисли, бодри-щастливи-здрави мисли. Цялата ми душа е изпълнена със здрави-бодри- щастливи мисли. Раждам се бодър-енергичен-бодър. Бодър огън блещука в очите ми. На лицето ми има слънчева ярка пролетна усмивка. Душата пее от щастие и радост от живота. Всички вътрешни органи стават по-бодри, по-радостни и по-бодри-енергични. Радост и добро настроение изпълват сърцето ми. Радост и добро настроение изпълват сърцето ми. Младата душа ражда бодро-бодро-щастливо сърце. Бодро-бодро-смеещо се сърце. Бодро-бодро сърце, заливащо се от смях. Здравият дух ражда силно и здраво младо сърце. Здравият дух ражда херкулесово здраво сърце. Ражда се невероятно силно, херкулесово сърце. Сърцето добре съзнава херкулесовата си сила.

Тичам, летя като птица, дишането ми е леко и свободно, тичам, летя с криле като птица: остро съзнавам


ПРИЛОЖЕНИЕ: ДВЕ НАСТРОЙКИ

Младежкия си устрем, остро съзнавам херкулесовата си сила. Новородена младежка невинна душа се ражда в мен. Невероятно силна младежка душа се ражда в мен. Непобедима здрава младежка душа се ражда в мен. Непобедима здрава млада душа се ражда в мен. Здравият дух създава живот: здравият дух ражда младежки, здрави, бодри-щастливи мисли. Душата е изпълнена с бодри-щастливи младежки мисли. Остро и ясно се усещам новороден-млад-бодър-щастлив. Душата е изпълнена с ярки мечти за бъдещо щастие. Непобедим силен дух се ражда в мен. Невероятна сила на духа се ражда в мен. Тотално доминиране на духа над тялото, тотално доминиране на духа над мислите се ражда в мен. Здравият дух ражда здрави-бодри-бодри мисли. Здравият дух ражда здрави-здрави-бодри мисли. Аз съм млад-бодър непобедимо здрав след тридесет години и повече. След петдесет години и повече ще бъда млад-бодър непобедимо здрав. След сто години и повече ще бъда млад, млад-бодър непобедимо здрав Херкулес с могъща психика. С вътрешния си взор се виждам дори още по-ясно и живо след тридесет години, след петдесет години и повече като млад-бодър, млад-бодър непобедимо здрав човек и това ме изпълва с радост от живота. Моят живот е все по-бодър-бодър-радостен, весела искра блести в очите ми, цялото ми тяло излъчва колосална енергия, изпълнен съм с колосална неизтощима енергия на младостта.


Настройка 2: Здравословен начин на живот

Това е настройката, която използваме в подготвител-ната фаза на пречистващата програма. Тя има чудесен ефект за стимулиране на волята и решимостта ви да успеете в създаването на здравословен живот и в преодолява-нето на нездравословните навици. Ще ви помогне да про-мените хранителните си навици и да започнете новата програма. Може да се учудите колко силно заклеймява употребата на алкохол. Но съм установила, че много от клиентите ми наистина намират идеята за отказ от алко-хола - дори и за няколко седмици - истински стряскаща. Много съм строга по отношение на алкохола в моята програма, защото наистина оказва въздействие върху лечението. Ако знаете за други свои зависимости - захар, наркотици, кофеин и прочие, можете внимателно да промените думите в настройката, за да отразите този факт. Но при първото използване на настройката ви препоръчвам да я пробвате в този вид. Стоманена сила, стоманена сила, стоманена сила се излива в психиката ми, във всичките ми нерви. Силна стоманена сила се излива в личността ми. Непобедима духовна сила се излива в мен. Аз съм човек с непобедима стоманена воля. Непобедима стоманена вола блести в очите ми и всички хора около мен я усещат. Аз съм смел и самоуверен човек, смея да направя всичко и мога да направя всичко и не се боя от нищо. Стоя като скала сред всички урагани и бури в живота, които се разбиват в мен. Твърдо знам, че дори всички проблеми внезапно да се изсипят върху мен наведнъж, те пак няма да сломят могъщата ми воля. Затова гледам света в очите, без да се боя от нищо, и водя здравословен начин на живот въпреки всички враждебни сили.

Всеки ден упорито се настройвам за здравословен начин на живот, постоянно преодолявам всички сили, които се изправят на пътя ми и се опитват да смутят здравословния ми начин на живот, създавам могъща подкрепа за здравословния си начин на живот, създавам могъща защита за здравословния си начин на живот. Изпитвам горчива и жестока омраза към всичко, което пречи на здравословния ми начин на живот. Винаги съм готов да се боря и да преодолея всички вредни влияния, които се опитват да ме тласнат в бездната на алкохолизма. Алкохолът е моят най-опасен и коварен враг, който унищожава здравето ми, парализира волята ми, лишава ме от човешко достойнство и ме превръща в същество, презирано от хората.

Твърдо знам, че оставам човек и запазвам волята си само ако нито една капка алкохол не влезе в тялото ми.

Затова няма да изпия нито капка алкохол и никакви придумвания от страна на пияници няма да ме отклонят от трезвеническия начин на живот. Твърдо знам, че човек, вдъхновен от идеята за възстановяването, е по-могъщ от всички природни стихии, всички враждебни сили и човек, който напук на враждебните сили се придържа към здравословен начин на живот. Очаквам с нетърпение енергичния, здравословен живот сега, след десет години, след тридесет години и след петдесет години. Решен съм постоянно да укрепвам силата на волята си в борбата за здравословен начин на живот и така постоянно да увеличавам силите на трезвеническия начин на живот. Ставам по-силен от всички противодействащи сили, които унищожават отдадеността ми на трезвеническия начин на живот. Усещам, че ставам по-здрав и по-силен и това изпълва цялото ми същество с радост от живота. Имам пред себе си много години щастлив млад живот и това ме изпълва с триумфираща сила на младостта. Непотушим бодър огън винаги гори в очите ми, слънчевата радост на живота свети в очите ми. Цялото ми тяло излъчва могъща енергия; всичките ми вътрешни органи работят енергично и бодро, всичките ми вътрешни органи работят с огромна самоувереност. Походката ми е пружинираща, бодра и пъргава, вървя, сякаш летя като птица, остро съзнавам младежкия си плам. В лицето на превратностите неизменно запазвам благополучието си и бодрото си, оптимистично настроение.

С всеки изминал ден ставам все по-бодър, по-бодър и оптимистичен. На лицето ми винаги има бодра усмивка, в мен винаги цъфти пролетта и слънчева радост от живота изпълва душата и тялото ми. В очите ми винаги гори непотушим бодър огън. Непотушима стоманена воля блести в очите ми. Аз съм смел човек, уверен в себе си, няма нещо, което да не смея да направя, и мога да направя всичко и не се боя от нищо. Мога да водя здравословен и трезвенически живот напук на всички враждебни сили. Усещам, че съм неизмеримо по-силен от всички вредни влияния. Целият ми живот е изпълнен с радостта от постоянните триумфи над препятствията.

Всеки ден ставам все по-бодър и оптимистичен."

bottom of page