top of page

ВАЖНО за издигането



"Голямата вреда от месоядството е, че плътта на животното записва чувството на страх, което изпитва, когато бива убивано. Животното има емоционално тяло и вибрацията на страх, записана преди и в момента на смъртта, определя качеството на плътта. Това качество бива погълнато от емоционалното тяло на човека, който го яде. То също така предизвиква кондензирането на определена субстанция в мозъка, която притъпява интелекта и пречи на притока на по-фините импулси, идващи от “Могъщото АЗ СЪМ Присъствие”.

В това не може да се намеси дори Възнесеният учител, тъй като индивидът прави тези неща по собствена воля. В своите многобройни фини стадии страхът е преобладаващото чувство в днешния човек. Той е широко отворената врата, през която злата сила контролира личността и върши своята разрушителна работа. Учението, че яденето на месо е необходимо, за да се сдобиваме със сила, е порочно и напълно невярно. Слонът, едно от най-силните създания на земята, не се храни с месо.

Идеята, че серуми, направени от животни, могат да дадат здраве и съвършенство или защита срещу болести в чистото детско тяло или това на възрастен, е друга съзнателно насочвана дейност на злата сила в този свят! Така здравето и съпротивителните сили на човешката раса биват отслабени, за да може разрушителното чувство да получи надмощие над човешките идеали и да ги унищожи. Медицинската професия несъзнателно е превърната в оръдие на това разрушение под маската на наука. Само заради продължаващото упорство на сетивните желания, които са чувства в човешкото тяло, хората продължават да използват неговата удивителна умствена способност и прекрасната Чиста енергия от “Могъщото АЗ СЪМ Присъствие”, за да създават още и още разрушение.

Има няколко неща, отлагащи субстанция в мозъка, която трябва да се изчисти, ако човек иска Пълното съвършенство от “Могъщото АЗ СЪМ Присъствие” да бъде пуснато в действие чрез неговото лично съзнание. По реда на тяхната важност те са: наркотици, алкохол, месо, тютюн, прекаляване със захарта, сол и силно кафе.

А сега лекарството за тези неща – защото никога не бих ви призовал да обмислите дадено несъвършенство, без да ви посоча Пътя да го трансцендирате и замените със Съвършенство, постигнато по хармоничен начин.

Ако сте приемали досега тези субстанции във физическото си тяло и искате да пречистите мозъка и организма си, трябва да призовете своето “Могъщо АЗ СЪМ Присъствие” да влее в ума и тялото ви своя Виолетов поглъщащ пламък, като използвате следното утвърждение:

“Могъщо АЗ СЪМ Присъствие”! Изпълни ме със Своя Поглъщащ пламък на Божествената любов. Вземи от мен това желание, унищожи причината и въздействието му, в миналото, настоящето и бъдещето, и го замени с Твоята пълнота, Твоето съвършено удовлетворение, и имай Пълна власт тук завинаги.

Същото утвърждение може да се използва и за друг човек, със същия удивителен и постоянен резултат. След това отделете няколко секунди, поне три пъти дневно, да визуализирате как стоите в колона от Виолетов пламък, който се движи стремително от стъпалата нагоре до известно разстояние над главата и се простира около тялото поне на метър. Поддържайте тази картина, докогато се чувствате комфортно. Усещайте Пламъка, който е Пречистващата сила на Божествената любов, да прониква във всяка клетка на тялото ви. Той разтваря всички нечисти и ненужни субстанции в клетките на тялото и така прояснява и озарява съзнанието. Това е част от Познанието за Свещения огън, което се е преподавало само в убежищата на Великото бяло братство през вековете. Това е начинът, по който Възнесените учители пречистват, лекуват и привеждат в хармония човечеството и самата Земя. Това е Силата, посредством която се извършват така наречените чудеса. Тя не може да има друго въздействие в мозъка, тялото или делата, освен огромно спокойствие, лекота, мир и вечно благо."

bottom of page