top of page

ТЯЛОТО И ЗДРАВЕТО



Нашето тяло ни служи вярно, като ни осведомява точно за наличието на блокирана енергия.

По-долу изброявам някои общи причини за болки и болести на тялото. Не е задължително да бъдат валидни и за вас. Всяка от тях е придружена с лечебно утвърждение. Използвайте ги, ако ви се струват добри за вас, или си създайте свои.

Главоболие: във вас има две противоречиви енергии или чувства; дайте и на двете страни право на глас.

Вече съм готов да слушам всичките си чувства.


Простуда: тялото се нуждае от почивка, прочистване от старите неща; тялото трябва да

възвърне баланса си.

Вече съм готов да се освободя от старото. Вече имам мир и покой в живота си. Тялото ми е в съвършена хармония.


Хронични проблеми: задържа се мъжката енергия; трябва да се предприеме действие и/или да се изявите по-директно.

Ще направя всичко за това, което чувствам и желая. Ще изразявам чувствата си ясно и директно.


Кожни обриви: желание за изява, желание да се направи нещо; попитайте се: “Какво ме сърбят ръцете да направя?”

Действам така, както ми подсказва интуицията. Готов съм да опитам нови неща. Правя това, което искам да правя.


Алергии: липса на вяра в интуитивните и инстинктивните енергии; потиснати чувства; алергиите, свързани със “сълзящи очи” често са белег за потисната тъга.

Вярвам и изразявам чувствата си. Не е опасно да чувствам и изразявам тъгата и гнева си.


Болки в гърба: чувство, че трябва да подкрепяте другите, света. Нужда да изразявате и подкрепяте чувствата си. Болки в гърба ниско долу - знак за потисната тъга; болки в гърба високо горе - потиснат гняв.

Подкрепям всичките си чувства. Грижа се за себе си. Изразявам и вярвам в чувствата си. Вярвам на другите, че могат да се грижат добре за себе си.


Менструални спазми: не слушате и не уважавате женския си аспект; трябва да се успокоите и вглъбите.

Уважавам женската си енергия и правя каквото тя ми подсказва. Отпускам се, почивам си и редовно се грижа за себе си.


Зрителни проблеми: нежелание да видите нещо в себе си или света. Често е знак за взето в детството решение да не гледате това, което интуитивно “виждате”, защото е много болезнено; когато вътрешното виждане е затворено, външното зрение също е увредено.

Готов съм да видя ясно всичко в моя живот.


Слухови проблеми: нужно ви е да изключите външните гласове и въздействия; желаете да слушате повече вътрешния си глас.

Не искам да слушам никой друг. Аз слушам и вярвам на вътрешният си глас.

Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Мы в соцсетях
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page